Et trobes a:  Portada > Notícies El 30 de juny comen...

27/06/2014

El 30 de juny comença la setmana jove de Rocafort de Queralt

El proper 30 de juny comença la primera setmana de la joventut de la Conca de Barberà que se celebra a Rocafort de Queralt i que l’organitza l’Associació de Joves Rocajoves en col·laboració amb l’Ajuntament de Rocafort de Queralt, l’Oficina Jove Conca de Barberà i la Direcció General de Joventut de la Generalitat.

La setmana de la joventut s’inicia el 30 de juny a les 6 de la tarda amb un campionat de FIFA al local cultural. El dimarts 1 de juliol a 2/4 de 12 del matí a la piscina hi haurà un taller de fer clauers, decorar torretes i plantar llavors amb el marro de les càpsules de cafè; per aquest motiu, el taller s’anomena “Aquí hi ha marro”. A la tarda, els joves han preparat una caminada a Conesa pel camí; han quedat a les 8 del vespre davant de l’Ajuntament. Com que la caminada serà nocturna, cal portar llanterna, calçat còmode i una mica de sopar.

El dimecres 2 de juliol, per tercer any consecutiu, hi haurà un concurs de truites a les 7 de la tarda al local cultural. El dijous dia 3 a les 5 de la tarda es realitzarà el joc de la Conca “el puzle” a la piscina, una iniciativa de l’Oficina Jove i el Consell Comarcal de la Conca de Barberà que es va estrenar l’any 2013 a 7 pobles de la comarca i que enguany es portarà a 7 pobles més, entre els quals, Rocafort de Queralt.

Pel divendres 4 de juliol a les 8 de la tarda l’Associació ha apostat per una cata de cervesa a càrrec de Les Clandestines, una empresa de Montferri (Alt Camp) que elabora cervesa artesanal. Les places a aquesta activitat són limitades, per tant, cal inscriure’s fins el dia 3 a Queviures Contijoch i abonar 11€.

Finalment, el dissabte 5 de juliol a les 12 del migdia hi haurà una sessió d’Aquagym a la piscina i, a les 12 de la nit al poliesportiu, festa jove “Les Forques Sound” amb dj. Xavi-C, dj. Carles Rossell i dj. Minitaks. Per aquells que feu us del transport jove, recordeu que poden accedir al transport jove les persones majors de 18 anys, les majors de 16 anys amb autorització paterna (es pot descarregar a la web www.concajove.net) i els menors de 16 acompanyats del pare, mare o tutor/a legal.