Et trobes a:  Portada > Notícies El Govern Espanyol a...

18/11/2009

El Govern Espanyol aprova tots els projectes de la Conca presentats al pla Zapatero

El Ministeri d'Administracions Públiques ja ha aprovat els projectes que els 22 municipis de la Conca de Barberà van presentar el Fons d'Inversió Local, el pla anticrisi del govern Zapatero per crear obra pública alhora que es generen llocs de treball. El Ministeri d'Administracions Públiques ja ha aprovat el 100% dels projectes presentats, per un import de més 8 mil milions d'euros.

A la Conca, tots els municipis van presentar almenys un projecte, amb un valor total de 3 milions 665 mil euros del govern central. A dia d'avui, tots les projectes apareixen al web del Ministeri, i per tant han estat aprovat pel govern central. Els municipis amb una inversió més elevada són Montblanc, l'Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt.

A l’Ajuntament de Rocafort de Queralt, també s'ha acollit al fons d'inversió local per finançar obra pública. Van presentar un projecte amb un pressupost total de 47.964,00 €

El projecte consta en millorar:

47.964,00 €              Projecte reduït per a la rehabilitació, adecuació i
                               millora de la xarxa d'abastamament de l'aigua
                               potable de Rocafort de Queralt.