Et trobes a:  Portada > Notícies La Banda Puig tanca ...

12/07/2010

La Banda Puig tanca la Setmana de la Joventut de Rocafort de Queralt

La Setmana de la Joventut de Rocafort de Queralt va finalitzar el passat dissabte dia 10 a la pista poliesportiva del mateix municipi amb el concert jove a càrrec de la Banda Puig i el Dj. Jorlin. L’Associació de Joves de Rocafort, organitzadors de la Setmana de la Joventut, tanquen aquesta edició 2010 amb una valoració molt positiva. D’acord amb un dels seus membres, el concert jove va ser tot un èxit; la pista es va omplir molt i s’hi veien persones de totes les edats.

Durant la setmana es van dur a terme diferents actes i activitats entre els quals destaquem el dilluns dia 5 a la tarda amb el Simulador de Conducció Honda cedit pel Servei Català de Trànsit; el Cine a la Fresca amb la pel·lícula Avatar el dimecres dia 7 a la nit; i el Triangular de Futbol que va tenir lloc el divendres al matí amb les tres colles de joves del municipi.