Et trobes a:  Portada > Notícies Carnaval 2014

28/02/2014

Carnaval 2014

El dissabte 1 de març el Carnaval arriba a Rocafort! A les 8 del vespre, des de davant del Mircla, iniciarem la rua de disfresses que donarà un tomb al poble. Seguidament, carnavalers i acompanyants ens reunirem al Local Cultural, on hi haurà desfilada de disfresses i sopar de Carnestoltes* a base de cocs de recapte, pa amb tomàquet i embotits, flam especial, aigua, vi, cava Les Tres Naus, cafè i gotes. A continuació, la gresca seguirà amb música en llauna seleccionada pel jovent i, enmig de la gresca, es lliuraran els premis de disfresses 2014. Us hi esperem!

* El termini màxim d'inscripció del sopar és el dijous 27 de febrer a Queviures Contijoch.

Organitza: Rocajoves Associació amb la col·laboració de l'Ajuntament de Rocafort de Queralt