Et trobes a:  Portada > Notícies Rocafort de Queralt ...

11/07/2013

Rocafort de Queralt tanca la seva setmana de la joventut 2013

El dissabte 6 de juliol es va tancar la Setmana de la Joventut de Rocafort de Queralt amb una festa jove plena fins dalt. Més de 300 joves van desplaçar-se amb el Transport Jove per celebrar una de les primeres grans nits joves de la Conca on va sonar la música del Dj. Carles Rosell i del Dj. Xavi.

Aquest va ser l’esdeveniment culminant d’una setmana plena d’activitats educatives, formatives i lúdiques d’interès juvenil que van organitzar l’Associació de Joves Rocajoves, en col·laboració amb l’Ajuntament de Rocafort de Queralt i l’Oficina Jove Conca de Barberà.

La setmana de la joventut va començar el passat dilluns 1 de juliol amb la xerrada “Internet Segura” que tenia per objectiu sensibilitzar els joves sobre els riscos d’Internet i les mesures que podem prendre per evitar els possibles perills de la xarxa. L’activitat va anar a càrrec dels Serveis a la Comunitat dels Mossos d’Esquadra de Montblanc i es va dur a terme al local cultural a les 18.00h.

El dimarts 2 de juliol a les nou del vespre es va celebrar el concurs de truites on van participar-hi 7 cuiners. Hi havia truites de samfaina, botifarra, formatge, patata, pa i pebrot. La guanyadora va ser Esperança García amb una truita de patata, formatge i orenga. L’endemà “Caminem” va dur a terme un taller de creixement personal al local cultural on van participar-hi una desena de persones.

El dijous 4 de juliol al matí va tenir lloc el Simulador de Conducció TCC-Honda dut a terme en col·laboració amb el Servei Català de Trànsit i que va acollir una vintena de joves que anaven anant i venint. A la tarda el taller d’orxata va ser tot un èxit: Una orxata tant bona, fresca i dolça que semblava l’original i artesana de tota la vida.

D’altra banda, el divendres dia 5 a les 19.00 h va tenir lloc el Chillout Saludable, un taller de còctels sense alcohol per a totes les edats que va anar acompanyat de música ambient que els mateixos joves punxaven. Es van poder degustar “mojitos” de maduixa, de llimona i de síndria, begudes tropicals amb granadina i suc, i còctels més explosius amb begudes energètiques, suc i xarop de fruites.