Et trobes a:  Portada > Notícies Rocafort de Queralt ...

18/06/2013

Rocafort de Queralt viurà la primera setmana de la joventut de l’estiu

L’Associació de Joves Rocajoves, en col·laboració amb l’Ajuntament de Rocafort de Queralt i l’Oficina Jove Conca de Barberà, organitza de l’1 al 6 de juliol de 2013 la Setmana de la Joventut de Rocafort de Queralt que acollirà activitats educatives, formatives i lúdiques d’interès juvenil.

La primera activitat proposada és una xerrada de sensibilització social sobre els risc en l’ús d’Internet i les mesures que podem prendre per evitar els possibles perills de la xarxa. L’activitat anirà a càrrec dels Serveis a la Comunitat dels Mossos d’Esquadra de Montblanc i tindrà lloc l’1 de juliol a les 18.00 h al local cultural.

L’endemà a les 21.00 h a la pl. de l’Ajuntament els joves han organitzat un concurs de truites i el dimecres 3 de juliol podrem passar una bona estona al taller d’estiu que es durà a terme a les 11.00 h a la piscina o el taller de creixement personal per a majors de 18 anys que tindrà lloc el mateix dia a les 18.00 h al local cultural. Aquest últim taller anirà a càrrec de “Caminem” i, com que les places són limitades, caldrà inscriure-s’hi a “Queviures Contijoch” abans del dimarts 2 de juliol.

El dijous 4 de juliol no ens podem perdre el Simulador de Conducció TCC-Honda que es durà a terme en col·laboració amb el Servei Català de Trànsit i que tindrà lloc a les 11.00 h davant de la pista poliesportiva. El mateix dia a la tarda el jovent ens ha preparat un taller de fer orxata artesanal. Vols tastar la recepta original de l’orxata valenciana? No et deixarà indiferent.

El divendres dia 5 a partir de les 19.00 h la piscina municipal acollirà el Chillout saludable, un taller de còctels sense alcohol per a totes les edats que anirà acompanyat de música ambient que els mateixos joves punxaran. Finalment i sense deixar el fil de la música, la Setmana de la Joventut tancarà l’edició 2013 amb una nit jove amb el Dj. Carles Rosell i el Dj. Xavi el 6 de juliol. La nit jove començarà a les 12 a la pista poliesportiva i els joves dels altres municipis de la comarca que vulguin assistir-hi, podran fer-ho de forma segura mitjançant el servei de Transport Jove.