Et trobes a:  Portada > Notícies Celebrat el fòrum j...

02/02/2012

Celebrat el fòrum jove de Rocafort de Queralt

El passat cap de setmana l’Ajuntament de Rocafort de Queralt va organitzar un fòrum jove amb la finalitat de recollir informació sobre l’estat dels joves del municipi. Aquesta informació ha de servir per l’elaboració del Pla Local de Joventut que l’Ajuntament té previst presentar aquest any 2012; un pla quadriennal que ha de contenir i agrupar de manera funcional, totes les polítiques de joventut que es duran a terme al llarg d’aquest període, així com els programes i actuacions que deriven d’aquestes polítiques.

Una quinzena de joves va acudir al fòrum de Rocafort que va tenir lloc a les cinc de la tarda al Local Cultural del municipi. Per realitzar la diagnosi que ha d’assentar els fonaments del nou Pla Local de Joventut, els joves van respondre a diferents qüestions relacionades amb l’ocupació i l’emprenedoria, la formació, les activitats populars municipals, els valors, el desenvolupament rural, la interculturalitat i les tecnologies de la informació i la comunicació. A Rocafort van dividir-se en grups de discussió per debatre els temes amb petita comitiva. Després van posar en comú les opinions i propostes i es van tornar a debatre amb tot el grup de joves.