Et trobes a:  Portada > Notícies Rocafort de Queralt ...

24/01/2012

Rocafort de Queralt realitzarà un Fòrum Jove el proper 28 de gener de 2012

El proper dissabte 28 de gener de 2012 tindrà lloc a Rocafort de Queralt un Fòrum Jove destinat a recopilar informació qualitativa de la situació dels joves i de les polítiques que els afecten directa i indirectament.

El Fòrum és un instrument participatiu que ha de servir per fer la diagnosi inicial, a través de la qual l’Ajuntament podrà planificar i elaborar el Pla Local de Joventut 2012-2015. El Pla Local de Joventut és l’eina que agrupa i connecta de manera funcional totes les polítiques de joventut i tots els mecanismes i estratègies que serveixen per transformar i millorar la realitat juvenil municipal. Precisament, el diagnosi ens ha de permetre visualitzar les necessitats juvenils que després es concretaran en accions precises i adequades, destinades a satisfer les necessitats juvenils i millorar la qualitat de vida dels joves en l’àmbit rural.

Per aquest motiu, l’Ajuntament de Rocafort de Queralt convida a tots els joves entre 14 i 30 anys a participar en aquest Fòrum que començarà a les 17.00h al Local Cultural. L’Ajuntament assenyala que la participació dels joves és molt important per poder fer una diagnosi acurada de la realitat, i també recorda que el Fòrum no és un esdeveniment que crida a fer propostes que l’Ajuntament haurà de complir tant si com no, sinó més aviat un espai de discussió i participació on es recolliran necessitats, propostes, queixes i perspectives que posteriorment es treballaran i es plasmaran al Pla Local de Joventut amb la finalitat de donar-hi resposta.

Fòrum Jove