Et trobes a:  Portada > Notícies Un marge de pedra se...

28/09/2011

Un marge de pedra seca serà el tema central de les Jornades Europees del Patrimoni a Rocafort de Queralt

En motiu de les Jornades Europees del Patrimoni, Rocafort de Queralt ens proposa un recorregut pel camí de Sarral en el qual podrem observar un marge de pedra seca espectacular que pocs veïns coneixen i que té un estat de conservació envejable. El marge que neix a Rocafort i recorre un bon tros d’aquest camí passa també per l’interior d’una propietat privada.
L’activitat, que està organitzada des de l’Ajuntament de Rocafort de Queralt en col·laboració amb l’Oficina Jove de la Conca de Barberà serà el diumenge 2 d’octubre de 2011 a les 12.00 h. El punt de sortida serà la plaça de l’Ajuntament i l’explicació del marge anirà a càrrec de Valentí Gual, alcalde del municipi, historiador i professor de la Universitat de Barcelona.