Et trobes a:  Portada > Notícies Visites guiades, tur...

18/10/2017

Visites guiades, turisme a la Conca de Barberà poble a poble

Campanya turística de tardor a la Conca 2017 organitzada per conèixer els pobles de la comarca i els seus recursos culturals, patrimonials, gastronòmics, etc. Aquesta tardor s’ofereixen visites guiades gratuïtes als pobles de Rocafort de Queralt, Barberà de la Conca i Blancafort.

Dates de les visites guiades:
Dissabte, 28 d’octubre a Rocafort de Queralt.
Dissabte, 4 de novembre a Barberà de la Conca.
Dissabte, 11 de novembre a Blancafort.

Les visites començaran a les 11h del matí i tindran un durada aproximada de 1.30h i en acabar les visites es farà un tast de vi al celler de cada poble. Per participar cal inscriure’s a la web www.concaturisme.cat on hi trobaràs també informació de cada visita.

Aquesta campanya s’organitza des del servei de turisme del Consell Comarcal amb la col·laboració dels ajuntaments que es visiten amb l’objectiu de donar a conèixer els atractius turístics i culturals de cada poble de la comarca. L’experiència va dirigida al públic en general.

El servei de turisme del Consell Comarcal durant l’any organitza dues campanyes seguint amb aquesta línia, a la primavera s’organitzen caminades amb una vessant més de natura i a la tardor s’organitzen visites guiades amb una vessant més cultural.