Et trobes a:  Portada > Notícies La Setmana de la Jov...

14/07/2011

La Setmana de la Joventut de Rocafort de Queralt amb més activitats que mai

Així doncs, al llarg d’una setmana l’Associació de Joves de Rocafort de Queralt ens ha ofert tot tipus d’activitats lúdiques i educatives entre les quals trobem la conferència Consells legals i prevenció de consum de drogues a càrrec del cos de Mossos d’Esquadra de Valls que va comptar amb una participació juvenil molt elevada i el tast de vins i caves, i la visita a la Cooperativa Agrícola de Rocafort de Queralt de la mà de l’enòleg Ciriac Carbó que va tenir força assistència.

El dimarts dia 5 els joves van preparar un torneig de Remigio, un berenar popular amb coca i xocolata i una sessió de Jocs Tradicionals que va comptar amb l’assistència d’infants, joves i grans. El dimecres el Servei d’Informàtica del Consell Comarcal de la Conca de Barberà va oferir un curs de Picasa i a la nit una vintena de persones van participar a la caminada nocturna a Torlanda. El dijous ens van proposar una nit de cinema d’humor amb la pel·lícula Sigueme el rollo i el divendres ens van proposar un curs de dansa oriental i un espectacle de màgia a càrrec de Mayéutika Magic. El plat fort ens el van servir el dissabte en el marc de la Nit Jove on vam poder veure Xeic! en concert, un grup de pop rock originari de les terres de l’Ebre.

Una vegada més, la setmana de la joventut ha finalitzat amb una bona valoració, sempre de la mà de l’Associació de Joves de Rocafort de Queralt, organitzadors d’aquest festeig, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Rocafort de Queralt i el Servei Comarcal de Joventut de la Conca de Barberà.