Et trobes a:  Portada > Notícies La Setmana de la Jov...

04/07/2011

La Setmana de la Joventut de Rocafort de Queralt no ens deixa indiferents

La setmana comença el 4 de juliol amb la conferència Consells legals i prevenció de consum de drogues a càrrec de l’agent Raúl del cos de Mossos d’Esquadra de Valls i amb un tast de vins i una visita a la Cooperativa Agrícola de Rocafort de Queralt de la mà de l’enòleg Ciriac Carbó. El dimarts 5 de juliol a la pista poliesportiva ens hi esperen jocs tradicionals, un torneig de Remigio i un berenar popular amb coca i xocolata. El dimecres dia 6, el Servei d’Informàtica del Consell Comarcal de la Conca de Barberà ens proposa un curs de Picasa: caldrà portar la càmera de fotos i els cables de l’ordinador de la càmera. Al vespre ens proposen una caminada nocturna fins a Torlanda on no podrem oblidar-nos de les botes de muntanya, el sopar i la llanterna. El dijous ens suggereixen una nit de cinema al local cultural i el divendres un curs de dansa oriental i un espectacle de màgia a càrrec de Mayéutika Magic.
Finalment, el dissabte, en el marc de la Nit Jove, podrem gaudir de Xeic!, un grup de rock agrícola i pop rock, originari de les terres de l’Ebre, i de tres DJ locals. D’altra banda, no oblidem que hi haurà servei de Transport Jove, aquest vegada i per segon any consecutiu tindrà dos retorns: a les 3 de la matinada i a les 5.
La setmana de la joventut que ha estat organitzada per l’Associació de Joves amb la col·laboració de l’Ajuntament de Rocafort de Queralt i el Servei Comarcal de Joventut ens dirà adéu amb un magnífic taller de fruites divertides que es farà a la piscina i que va destinat a la canalla i als joves més joves.