Et trobes a:  Portada > Notícies Finalitza amb èxit ...

16/07/2015

Finalitza amb èxit la primera Setmana de la Joventut del 2015 a Rocafort de Queralt

La setmana de la joventut va començar el passat dimecres 1 de juliol a la piscina amb l'activitat el Joc de l'Oca de la Conca, una oca/trivial de dimensions gegantines en el que hi van participar una vintena de persones entre grans i petits. L'endemà al matí va tenir lloc al mateix recinte un taller de maquillatge corporal, abans d'iniciar aquesta activitat es va explicar el conte de La bruixa coloraina a continuació es van estampar tota mena de dibuixos i sanefes a la pell dels participants. La tarda del dijous els més agosarats van poder conduir en un simulador del TCC Honda, instal•lat a la pista poliesportiva. Divendres 3 de juliol a la tarda una vintena de participants van realitzar una sessió d'aiguagim.

El dissabte 4 de juliol a la nit més de 750 persones de tota la comarca es van desplaçar al poliesportiu de Rocafort a la "Festa Forques Sound: FlowerPower" on hi van actuar els discjòqueis Xavi-C, Carles Rossell i Minitaks, aquesta festa també estava organitzada per l'Associació Juvenil Rocajoves amb el suport de l'Ajuntament de Rocafort de Queralt.

L'endemà diumenge una quinzena de participants van competir al futbolí. El dimecres es va celebrar el 3r concurs de truites on van participar una desena de cuiners i cuineres amb truites de tota mena. La truita guanyadora va ser de botifarra negra, ceba i formatget.

I finalment el dimecres a la nit va tenir lloc el Torneig de futbol sala últim acte de la primera setmana de la joventut de la Conca de Barberà que organitza l’Associació de Joves Rocajoves, en col•laboració amb l’Ajuntament de Rocafort de Queralt i l’Oficina Jove Conca de Barberà.

L'Associació Juvenil Rocajoves vol agrair la participació de tothom a la setmana de la joventut.