Et trobes a:  Portada > Notícies El primer dia de jul...

29/06/2015

El primer dia de juliol comença la setmana de la joventut de Rocafort de Queralt

El proper dimecres 1 de juliol comença la primera setmana de la joventut de la Conca de Barberà que se celebra a Rocafort de Queralt i que organitza l’Associació de Joves Rocajoves en col·laboració amb l’Ajuntament de Rocafort de Queralt, l’Oficina Jove Conca de Barberà i la Direcció General de Joventut de la Generalitat.

La setmana de la joventut de Rocafort de Queralts'inicia amb el joc de l'OCA de la Conca, a les 5 de la tarda a la piscina; dijous dia 2 a les 11 del matí tindrà lloc a la piscina un taller de maquillatge corporal i a les 5 de la tarda es podran fer pràctiques de conducció segura amb el simulador de conducció TCC-Honda situat entre la pista poliesportiva i la piscina; divendres 3 de juliol a la tarda a la piscina qui vulgui fer esport remullant-se ho podrà fer amb l'activitat d'aiguagim. Dissabte 4 de juliol, l'Associació Juvenil Rocajoves ha preparat una nova "Festa Forques Soud: FlowerPower" a partir de les 12 de la matinada a la zona poliesportiva on actuaran els discjòqueis Xavi-C, Carles Rossell i Minitaks. Si algú hi vol anar disposa del servei de Transport Jove.

Diumenge 5 de juliol, a les 5 de la tarda, al bar restaurant Mircla tindrà lloc un torneig gratuït de futbolí; dilluns 6 de juliol a les 8 del vespre es durà a terme la caminada nocturna, enguany fins a Montbrió de la Marca;aquesta sortirà des del carrer St. Antoni i cal portar calçat còmode, sopar, aigua i llanterna. Dimarts 7 de juliol a les 8 del vespre, a la Pl. Salvador Ninot, se celebrarà el 3r concurs de truites, i dimecres dia 8 de juliol a les 10 de la nit, a la pista poliesportiva, es clourà la setmana de la joventut amb el torneig de futbol sala.