Et trobes a:  Portada > Notícies Prop de 100 persones...

21/05/2015

Prop de 100 persones participen a les activitats en motiu de Sant Isidre a Rocafort de Queralt

El poble de Rocafort de Queralt s’ha bolcat un any més en les festes de Sant Isidre que se celebren anualment pels vols del 15 de maig. L’Associació Rocajoves ha organitzat els actes populars en col·laboració amb l’Ajuntament de Rocafort de Queralt i l’Oficina Jove Conca de Barberà.

Els actes es van realitzar el dissabte 16 de maig. A les deu del matí es va oferir un esmorzar per  setanta persones a la pista poliesportiva, a continuació el públic assistent va gaudir de l’actuació de les ballarines de Rocafort Jazzart. Al migdia hi va haver missa en honor a Sant Isidre, patró de la pagesia a Catalunya.

Els actes es van acabar al vespre amb el sopar tradicional i popular al local cultural on s’hi van aplegar un centenar de persones. La festa de Sant Isidre de Rocafort va acabar amb l’actuació i el ball del trio colomí “Setdveu”.